Provsambos

Jag och min tjej provar att vara sambos, vilket innebär att hon skickar sms på en inköpslista som jag får precis när jag ska hem. Och det handlar om att småtjafsa lite på morgonen om rutiner och sånt. Jag vet iallafall att vi MÅSTE ha två tv-apparater. Våra favoritprogram och intressen är inte riktigt kompatibla med varandra, kan man säga.

Men annars är det riktigt skönt att få höra ett hej när man kommer hem. Få en ömsint kram och ha ett snabbt snack om hur dagen har varit. Laga mat åt varandra och hjälpa till med olika saker. Att kunna när man vill verkligen få vara med varandra. Det känns bra. Lite konstigt, men det känns bra...

Kommentarer
Postat av: BigB.

Härligt att höra :D
Morsan o hennes sambo har 2 TVs i vardagsrummet, funkar alldeles utmärkt ;)

Postat av: Madzia

*ler* vad kul.. jah, stor fördel med att vara två inom vissa sysslor! haha, förvånar mig verkligen inte att ni måste ha två st tv, spec när det är fotbolls-tider antar jag :P

2007-01-30 @ 20:26:11
URL: http://www.nogg.se/madzia
Postat av: Anna Maria Y

härlig känsla att bli sambo med sin kärlek, jag o min gubbe vill oxå och vi börjar planera men har ej bestämt när och så. Hoppas det går bra för er ändå sen!

2007-01-30 @ 21:03:49
URL: http://pumaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback