Näsplåster

Jag är öppen för innovationer. Eller iallafall efter att jag vet att det funkar på alla andra först. Ibland har jag lite problem med att sova. Jag slutar att andas genom näsan och det blir en stötvis andning som irriterar både mig och tjejen som får höra djupa tunga andetag från mig. Det är inte så ofta, men de nätter det händer, så är det väldigt jobbigt och det resulterar i dålig sömn som ger en lite sämre Tobbe dagen efter.

Så jag svängde förbi apoteket igår för att hitta någon lösning på det hela. Det fanns nåt plastgrej som vidgade ut näsborrarna - inte riktigt min grej. Har fortfarande min fåfänga att se hyfsat bra ut oavsett vad jag ska göra eller tid på dygnet. Så det blev näsplåster istället som ska underlätta andningen. Då ser man ju ut som en proffsig fotbollsspelare iallafall. Och jösses, jag sov som ett litet barn inatt. Skönt!

Kommentarer
Postat av: C

Jag med! (sov som ett barn...)

2007-01-31 @ 17:24:37
Postat av: BigB.

Gött! Så nu e superTobbe en superproffsig sovare :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback