In syre, in!

Alldeles nyss gick jag ut för första gången sen torsdags. Försökte i lördags, men ångrade mig vid ytterdörren och sen när snön vräkte ner och kylan tog ett järngrepp så var valet att stanna inomhus rätt enkelt att ta. Nu var jag tvungen så att jag åtminstone har lite frukost att äta, så jag kan vara på tå inför arbetsdagen imorgon.

Efter att ha handlat de viktiga sakerna, som fil, müsli och ägg, så märkte jag vid hemkomsten att det luktade lite instängt. Och ordet "lite" var rätt så förmildrande. Så, öppnade ett par fönster och lät syrehalten i min lägenhet stiga med några enheter.

Ska bli skönt att komma ut imorgon och jobba. Nu får det vara nog med sjukdomar och sånt skit det närmaste året!

Kommentarer
Postat av: Johansson

Inte för min del...Har legat med frossa och kräkts halva natten. Nu är det Johanssons tur.

2007-01-22 @ 06:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback