Hummer. *yummy*

Det syns på både elever och lärare att det var första veckan. Den här dagen var det ingen som var på tårna. Istället fick man kämpa med att se till att eleverna inte somnade på bänkarna. Efter arbetsdagen mötte jag upp tjejen i stan för att handla lite god mat inför kvällen. Vi slog till på stort. Hummer. Man får väldigt lite hummer för pengarna, men satan vad gott det är!

Innan jag fick avnjuta denna delikatess, var jag tvungen att gå på möte som representant. Jag förstod inte riktigt vitsen med ett möte på fredagskvällen. Men, det var bara att ställa upp. Åkte dit, pratade på, svarade några frågor och efter en timme var jag klar och på väg hem till tjejen för lite hummer. Det och olika tillbehör som räkor, sallad, bröd, löjromröra och philadelphiaost. Smaskens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback