Hålla kylan utanför

Jag stannade lite längre på jobbet och finputsade några planeringar. Dels för att bion tog tid från planeringen och dels invänta på M:s samtal om fika på stan. Sagt och gjort, så mötte jag upp M i stan och vi diskuterade och avhandlade den senaste veckans händelser.

Efteråt gick jag förbi den årliga Hindersmässan. Allt höll på att stänga, så det fanns inte så mycket utrymme att inspektera, men en sak vet jag iallafall att jag ska köpa antingen imorgon eller på fredag. Ett par handskar/vantar. Tappade mina förra veckan och har ingen aning om vart de har tagit vägen, så det är lika bra att punga ut några riksdaler för ett nytt par. Det är ju så svinigt kallt att det känns in i märgen och jag har dessutom bestämt att jag ska ta min superdupervarma jacka imorgon för att effektivt hålla kylan på avstånd. Iallafall på överkroppen. Till underkroppen så blir det nog långkalsonger.

Kommentarer
Postat av: oscarH

du hoppar ju över det intressanta. Var går man ut och fikar i Örebro??

2007-01-24 @ 19:29:53
Postat av: Tobbe

Om du tycker sånt är intressant, så ber jag dig att kolla www.orebroguiden.se så får du veta var man kan fika i Örebro. Men för att stilla din nyfikenhet så fikade vi på Java. Jag åt en bagel med skagenröra och drack mineralvatten till det.... Känns bra nu?

2007-01-24 @ 19:37:26
Postat av: oscarH

känns jättebra

Förövrigt, java var ett skönt ställe redan när jag bodde där, kul att de håller nivån än.

2007-01-24 @ 20:10:37
Postat av: BigB.

Själv gillar jag Bara Vara, stans i särklass bästa Latte!! o skönast toalett har dom med med där är man inte speciellt ofta..
Hoppas du hittar dina Lovikavantar =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback