Ett ypperligt tidsfördriv

På sjukfronten intet nytt. Händer inte så mycket här. Fortfarande dålig och P kom förbi med ett ytterligare tidsfördriv. Football Manager 07. Där kan vi prata om perfekt tidsfördriv.

Kommer ihåg när jag började fastna för spelet i tidigare upplagor, som då enbart kallades Championship manager. Jag kunde sitta i timmar långt in på natten och spela utan att ha koll på klckan. Om man av ren slump vred på huvudet en aning och såg klockan, så var alltid reaktionen; "åmen, shit! Jag måste sova nu!" Så la man sig och försökte sova. I själva verket funderade man på laguppställningar, taktik och framtida värvningar.

Det var som ett drog. Nu ska jag återigen utsätta mig i fara för att dras ner i missbrukarträsket, men jag är stor nu. Jag ska klara av att ha en balans. Och inte göra som förr. Istället för att lyssna på föreläsaren, sitta och skriva upp kvällens startelva på anteckningarna.


Kommentarer
Postat av: Johanna

På samma sätt som du hanterade det dära spelet (med röda fyrkanten) som jag tipsade om för ett tag sen? :o)

Postat av: Johanna

Förresten, krya på dig!

2007-01-06 @ 15:57:39
URL: http://typjohanna.blogg.se
Postat av: oscarH

har en stark aning om vad som utlöst PM-behovet. när verkligheten är för jobbig så ...

fast pool kan få vinna i ligacupen.

2007-01-07 @ 21:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback