Storm i ett fotbollslandslag?

Snö, snö, snö. Nu klagar nog ingen på att det aldrig är vinter. Höll nästan på att bli påkörd idag av en cyklist som hade luva på sig. Hon eller han såg inte att jag kom från sidan. Det är ju det som är problemet med luva. Man ser ju ingenting. Det blir ju bara tunnelseende. Därför kör jag på min sköna mössa som täcker kinderna. Och så ser jag alldeles utmärkt, förutom när jag får massa snö i ögonen förstås.

Återigen är det kris i landslaget. Vi förmår oss inte göra något mål mot afrikanska mästarna och det är kris efter kris. Att vi spöade Spanien för några månader sen, som i sin tur spelade ut England igår, verkar det vara ingen som minns. Alltså, jag skiter fullständigt i hur det går på träningsmatcherna. Det är när det är tävlingsmatch som jag begär att de ska vara på tårna och tugga taggtråd. Och det har de gjort hittills, så då är jag nöjd,

Självklart ska vi ha de bästa spelarna med oss. Zlatan behövs. Men han gör inget lag och vi kan spöa nästan alla med eller utan honom. Men tagga ner krissnacket. Vi pratar efter Nordirlandmatchen i slutet av mars......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback