Städhjälp, ja tack!

Nu luktar det såpa i min lägenhet. Fräscht. Att man inte storstädar oftare. Fast det är så otroligt tråkigt att städa. Det enda skälet man gör det är ju för att det blir mycket trevligare och fräschare att vara i lägenheten.

Jag är helt för städhjälp. Jag ser ingen skillnad på att kalla en rörmokare som fixar avloppet för en summa pengar med en städare som städar hela lägenheten mot betalning. Beroende på hur det blir med skatteavdrag och allt detta, så kan jag mycket väl tänka mig att betala för städning.

Kommentarer
Postat av: oscarH

hmm. det är väl inget som hindrar att du anlitar en städfirma idag? Mer än priset alltså.

2007-02-04 @ 17:36:16
Postat av: oscarH

För övrigt instämmer jag i ditt resonemang. Städhjälp är helt ok att betala för.

2007-02-04 @ 17:37:10
Postat av: BigB.

Håller fullständigt med dig, faktum är att jag kollar upp redan nu vad det skulle kosta ;) Hör av mig, lovar..

Postat av: Johanna

LÄTT att jag skulle betala för att få min lgh städad. Men nu tänker jag inte städa på ett tag, jag ska ju snart flyttstäda (har resonerat så ganska länge nu och jag flyttar om två månader)

2007-02-04 @ 18:14:09
URL: http://typjohanna.blogg.se
Postat av: Sara

Håller med utan tvekan, så gott å slippa städa=)

2007-02-04 @ 19:44:08
URL: http://flippaut.blogg.se
Postat av: Tobbe

Oscar; Näe, men det beror ju på priset..

BigB; Håll utkik!

Johanna; Men det kanske inte är så ekonomiskt försvarsbart att BARA städa när man ska flytta... =)

Sara: Ja, verkligen!

2007-02-04 @ 21:12:27
Postat av: Johanna

Hehe, när jag väl har flyttat tänkte jag inte köra på den filosofin, utan då tänkte jag köra på BigB:s stockholmsfilial :o)

2007-02-05 @ 08:30:00
URL: http://typjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback