Skräckis man garvar åt

Vi hyrde "Snakes on a plane" igår. En skräckis med glimten i ögat. Man skrattade mer än hoppade till av rädsla, om man säger så. Höll oss vakna iallafall. Man blev imponerad av manusförfattarens kreativitet av vilka kroppsdelar ormarna skulle bita på. Inga gränser fanns. Väldigt imponerande.

Idag svängde jag förbi stan för att införskaffa en present åt en god väns födelsedagsfika ikväll. Verkar bli lugnt och det är jag nog tacksam för. Skönt att bara dricka bärs och snacka skit.

Men innan det ska det kollas på fotboll. Svår bortamatch mot Newcastle. Heja Pool!

Kommentarer
Postat av: Jacob

Ehhh. Jag vet inte hur Tobbe brukar fika men fika för mig är något helt annat än snacka skit och dricka bärs.

Postat av: J

Jag får tacka för den jättefina presenten!!!

2007-02-10 @ 23:51:28
Postat av: BigB.

Jacob vet inte hur man fikar i Örebro alltså :P

2007-02-11 @ 01:13:20
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: Tobbe

Ja, vi fikar på grabbars vis! =)

2007-02-11 @ 13:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback