Ny vecka snart

Det var en trevlig kväll igår. Trots den jobbiga förlusten mot Newcastle med två insläppta mål, en tabbe av målisen Reina och ett billigt straff. Men kan man inte göra mål på tre frilägen, så är man inte värd att vinna. Så det var bara att ta sig genom och bli lite pissig sur.

Slog följe med BigB och P till J som fyllde år och stod för lite fika och lokal. Det var trevligt. Vi satt och pratade hela kvällen om olika saker och boundade på grabbars vis.

Idag blir det en lugn dag. Antagligen gå på bio med tjejen. Inte så mycket planerande, vilket är väldigt skönt. Nu är det vecka kvar till en skön veckas ledighet. Fast det händer väldigt mycket den här veckan. Alla hjärtans dag och såna saker som gör att stresspulsen ligger lite högre än vanligt.

Alla hjärtans dag. Ja, det är kommersiellt. Ja, man ska kunna uppvakta sin dam andra dagar också. Men det är lite kul ändå att ha en extradag som pushar på att ta fram sin obefintliga romantiska sida. Det spelar ingen större roll för mig vad man får eller ger. Det är tanken som räknas. Att veta att det man ger betyder något för den som får. Men det viktigaste för mig är att vara med henne. Att vara i samma rum som henne ger mig mycket mer än att få massa presenter. Men visst blir man lite extra glad att få en liten överraskning.

Och jag vet att jag kommer att bli glad. Jag ska ju vara i samma rum som henne.

Kommentarer
Postat av: BigB.

du ÄR ju romantisk! Bara den sista meningen sa mer om din romantik än du anar :)

Postat av: Tobbe

Äh, sluta nu.

Nu måste jag ta fram min nätbrynja, solkiga fillingarna och några burköl för att återställa balansen......

2007-02-12 @ 14:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback