Ledighet dag 4

När jag var i Stockholm igår så var det rätt så kallt. Kylan bet i kinderna och jag letade efter en bra födelsedagspresent. Gick väl runt halva stan innan jag hittade en som jag var nöjd med. Förhoppningsvis blir mottagaren lika nöjd.
 
Efter min jakt mötte jag upp J vid ett café som tydligen alla visste var det låg. Själv var man tvungen att kolla på eniro.se för att luska ut var den låg. När jag kom dit erinrade jag mig att jag har fikat där förra eller förrförra sommaren.

Sen när jag skulle bestämma mig för mat, så satsade jag på en "hälsotallrik" bestående av råris, räkor och grönsallad. Måste tänka på fysiken, fast allt föll samman när man blev bjuden på chips och läsk när man kom hem.

Iallafall, så var det trevligt som alltid när man umgås med J. Hon och jag har känt varandra sen högstadie/gymnasie-tiden och har hållt kontakten sen dess, och det är ju mer vad man kan säga med dem flesta andra man umgicks med då på den tiden. Vi pratade om vad som har hänt med oss och andra och vad vi tyckte om det. Alltid kul!

Senare på kvällen njöt jag av Liverpools vinst och sen läggdags.

I morse gick jag upp vid halv tio för att hinna fixa till allt innan jag tog tåget tillbaks till Örebro. Nu är man tillbaka.

Jaha, vad ska man göra nu?

Träna kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback