Ledighet dag 1.

Jag gjorde ingenting igår. Ingenting. Förutom att hyra ett par filmer och nästan somna till. Idag har jag bestämt mig för att vara lite mer nyttig. Sortera tvätten som jag skulle ha gjort igår är klart och nu ska jag iväg för att träna lite.

Sen ikväll ska jag packa lite och åka ner till Stockholm imorgon för att hälsa på familjen. Man måste passa på när man är ledig. Fast kruxet är ju att det är bara jag som är ledig när jag är där. Så jag måste hitta på nåt att göra under dagarna jag är där.

Typ titta på tv......

Kommentarer
Postat av: BigB.

ehh ner?? Ligger inte Sthlm norrut, ja mer nordost :P

Postat av: Madzia

nu hann du BigB före mig :P hmm..märks att du Tobbe behöver ledighet!! haha

2007-02-19 @ 19:52:22
URL: http://www.nogg.se/madzia
Postat av: Tobbe

Det hela har en enkel förklaring. Tåget åker alltid norr om Mälaren som passerar Västerås och kommer fram till Stockholm genom norra förorterna - därav åka NER.... Capisce! =)

2007-02-20 @ 11:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback