Höll Izzard måttet?

Kollade på Eddie Izzard igår, en världsberömd standuppare från England. Lite sen sändningstid, men har flera gånger sett glimtar av honom och ville verkligen se hur han håller ett helt show.

Det blir ungefär samma känsla som med fotbollsspelare. Som Rivaldo till exempel, man kommer ihåg när Sportspegeln visade några ögonblick av den senaste Barcelonamatchen och Rivaldo gjorde antingen praktfrisparkar eller cykelsparkade in ett mål. På det sättet fick man bilden av att han spelade så hela matchen. Vilket var ju inte sant. Han spelade fantastiskt i 2 minuter, resterande 88 minuterna var han ganska ordinär. Misslyckade finter och skottförsök som hamnade vid hörnflaggan.

Det blir ju också att man fokuserar sig enbart på en eller två spelare under matchen. Jag skiter väl i hur det går för Inter, men gläds åt att det går bra för Zlatan. Därför koncentrerar man sig när Zlatan får bollen eller startar en öppnande löpning, medan jag går på toaletten ifall det är motståndarhörna.

Ungefär så var mina farhågor inför Eddie Izzard. Men han höll måttet. Några smådippar, men annars rolig och jag skrattade högt flera gånger. Inte blev jag iallafall lika besviken som när jag fick se Rivaldo en hel match för första gången och trodde att han skulle cykelsparka in tre mål och slå in några frisparkar i krysset.

Kommentarer
Postat av: Johansson

I'll have the penne l'arrabiata!

Hela grejen med att Deathstar måste ha haft en lunchmatsal där Vader lunchade var fantastisk.

2007-02-02 @ 22:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback