Det blir aldrig bara en öl....

Jag var inte i topptrim när jag kom hem till M för lite poker och grabbumgänge. En gårdagens festande med en stor portion heldagsdiskussioner om olika föreningssaker gjorde mig ganska så mör. Men stillsamt poker piggar upp en ordentligt och jag hade dessutom bra flyt med händer och floppar.

Hamnade i Heads'up med min vapendragare tillika antagonist; M. Vi bettade försiktigt mot varandra, och till sist fick ett par all-in avgöra som både föll ut till min fördel. M tog förlusten stort och hedervärt med att storma ut från köket till balkongen och muttra för sig själv med en cigarett.

Några kronor rikare bestämde vi för oss att gå ut. Tanken var att ta en öl och käka mat, men då hade inte räknat med en viss persons vana att tokbeställa öl hela tiden så man aldrig kommer från krogen. För honom existerar det inte att bara ta en öl, utan det ska vara minst tre-fyra. Och det ska allra helst vara inom 30 minuter.

Jag kände ändå att jag fick min hämnd genom att skicka bus-sms från hans mobil till en väl vald person. Det måste alla veta. Lämnar man kvar sin mobil inom andras synhåll - så har man rätt att skicka sms i personens namn.

Först efter flera öl var man beredd på att käka, men jag hade ändå fyllt kalorikvoten med ölen, så jag begav mig hemåt till tjejen som fick stå ut med dålig andedräkt och sanslöst osmidighet när jag försökte lägga mig försiktigt. Jag måste träna på det där.

Idag blir det nog mest slappa. Sortera tvätt och en långpromendad står på dagens agenda. Ska nog kunna klara av det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på MQ, Vero Moda eller
varför inte Ikea? Eller Ps2? Eller vad sägs om en hemmabio? Helt Gratis!

Jag har gjort det och har hittills fått en sex and the city box med alla säsonger i form av en skolåda och ett Xbox!

Gå in på
GratisGenerationen och bli medlem sen behöver du bara värva 7 stycken vänner efter att du
fullgjort två gratiserbjudanden, sen kan du bara sätta dig ner och vänta på ditt Xbox eller vad du nu väljer ;)

Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

Jag önskar dig Lycka till!

Mvh
Mia

2007-02-18 @ 14:36:46
Postat av: Johansson

Pyramidspel är grejen!

2007-02-18 @ 20:40:05
Postat av: Johansson

Pyramidspel är grejen!

2007-02-18 @ 20:41:31
Postat av: Anonym

;) Tur är det dock att man känner igen den riktiga ägarens sätt att skriva sms, när en som Du är i farten med att skicka bus-sms!
//Den s.k väl valda personen!

2007-02-18 @ 23:44:45
Postat av: Anonym

OBS: länken är en så kallade referenslänk.
Det innebär att om du klickar på den så kommer avsändaren att få en registrering att du klickat.
UNDVIK!!!!

2007-02-18 @ 23:58:24
Postat av: Madzia

haha... tecknar: *"djävulshorn"* :P

2007-02-19 @ 19:49:57
URL: http://www.nogg.se/madzia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback