Bos.... Eller jag menar representant....

I morse bestämdes det att jag numera ska bossa över SO-gruppen. Eller, rättare sagt, vara representant och därmed ta ansvar för beställa läroböcker och leda gruppen vid behov. Jag gillar ju att bossa, så det ska inte vara några problem. Men det får man inte säga, utan jag ska vara representant.

Men den mest positiva nyheten var att man får lite extra tjockt lönekuvert av att vara boss, eller jag menar representant, för ett ämne. Det hade jag ingen aning om. Att få bestämma vilka böcker som ska beställas och därmed också vilka som jag beställer lite extra åt och andra som jag inte gillar säger jag bara att det inte finns pengar kvar till flera böcker. Hör mitt ondskefulla skratt! Och dessutom få betalt för det! Det är kul att vara bo..., ehrm, representant!

Veckan har börjat bra!

Kommentarer
Postat av: Johansson

Nu hoppas jag att du läser ALLA böcker som kommer ut inom SO-ämnet, annars gör du ju inte din uppgift.

2007-02-12 @ 15:13:43
Postat av: Johansson

eller *jag bläddrar lite, och ser vilken som har snyggast omslag*

;)

2007-02-12 @ 15:14:35
Postat av: Jacob

Det var många freudianska felsägningar där. =)
heter det boss eller representant trott?

Postat av: oscarH

äsch, han behöver bara läsa göran häggs recensioner och sen är det klart vilka han kan beställa . Överkurs om han kollar på skolverkets rapport vilka böcker som är kränkande. Eller hur boss?

http://www.skolverket.se/sb/d/1271/a/7509;jsessionid=DD6483AA7C9AE00C1667297057B9FEB2

2007-02-12 @ 16:07:55
Postat av: J

Hur mycket mer fick du? Ingår det inte i din vanliga lön eller måste du jobba flera timmar veckan nu?

Får gratukera till befodringen.

2007-02-12 @ 16:40:56
Postat av: Tobbe

Va!?
Måste man kolla i böcker också?! Jag som trodde att det räckte med att beställa nya ex av den gamla serien. Det var det som gav mig extra betalt. Jag måste nog kolla upp arbetsbeskrivningen......

2007-02-12 @ 21:02:43
Postat av: Johansson

Men hur ska du hinna blogga nu då på arbetstid om du måste läsa massa böcker?

;)

2007-02-12 @ 22:58:29
Postat av: Tobbe

Räckte det inte med att kolla på omslagen?

Och du. Du VILL ju ha blogginlägg på dagarna också... ;)

2007-02-12 @ 23:13:31
Postat av: BigB.

Ja, vad ska han annars bu-fucking-hua åt :P

2007-02-13 @ 06:58:21
URL: http://brantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback