Alla hjärtans dag III

Ju längre man är tillsammans med någon, desto svårare är ju det att hitta en bra present. Men än så länge har jag inte haft så stora problem med det. Det gäller bara att vara uppmärksam och skruva upp hörapparaten när tjejen pratar om saker hon tycker om.

Det år ju lite i mode det här med dans. Det är hur många dansprogram som helst på TV och folk väller in på danskurser. Tjejen har varit sugen på att gå på en sådan kurs rätt länge, medan jag mera har varit lite off och skjutit upp det på obestämd tid.

Men, jag vet att hon vill och jag tänkte sluta dissa och börja hissa. Att ställa upp i nånting som gör henne glad. Så jag anmälde oss i hemlighet till en buggkurs om ett par veckor. Alltså, jag är ju riktigt orolig för hur det kommer att gå. Mitt taktsinne är inte på topp, och jag kommer förmodligen att känna mig otroligt fånig.

Men jag ställer upp!

Tjejen blev väldigt glad över det. Så man lyckades. Om man lyckats återigen efter danskursen låter jag vara osagt tills vidare.

Kommentarer
Postat av: Madzia

haha.. bra att du vågar testa ngt nytt iaf;)
Du kalrade faktiskt den afrikanska dansen bra o bugg... ja, lycka till! =)

Postat av: Tobbe

Det pågår ju en utveckling. Afrikansk dans - bara jag själv. Bugg - jag och en partner. Nästa gång blir det väl Riverdance eller Squaredance...

Tack för lyckönskningarna! =)

2007-02-15 @ 09:51:52
Postat av: Johansson

Riverdance måste vara det de dansar om man kommer till helvetet.

2007-02-15 @ 11:07:30
Postat av: Anna Y

oh sött tanke om bugg kurs! fan coolt.. du får berätta sen här hur det gick!!! Ha så kul hos min syrra imrg på festen!;)

2007-02-15 @ 11:22:16
Postat av: P

Inte illa du.Inte många killar som tänker till så ordentligt.Är nog tur att det finns volym"knappar" på hörapparaterna.Tänk om man skulle missa sån grej liksom ;)Nu är till bara till att släppa loss på golvet :)

2007-02-15 @ 17:02:10
URL: http://tezzla.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Johansson; Ja, då är det väl bra att träna lite innan man kommer dit?

Anna Y; Ja, om jag vågar berätta hur det gick - inte så säkert... =)

P; Nä, ibland duger hörapparaterna till nåt bra! =)Släppa loss vet jag inte, måste ta mig mycket mod. Är ju van med att dricka flera öl innan jag dansar... =D

2007-02-15 @ 18:29:18
Postat av: Elinleticia

Jag tror jag dansar sämre nu än när jag var helt döv. Takten var mycket lättare att hålla när det var allt jag koncentrerade mig på :)

Urgullig alla hjärtans dag present förresten.Kan tänka mig den var uppskattad!

2007-02-19 @ 00:10:21
URL: http://elinleticia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback