Uppmaning till er i Solna

Man blir ständigt förvånad när man kollar upp hur mycket det återstår av terminen. Så lite kvar! Det börjar bli rätt så klart hur dagarna framöver kommer att bli och, ja. Det ska bli spännande att se hur allt slutar. Förhoppningsvis bra.

Det är inte bara det att dagarna fylls av jobb, eftermiddagar och kvällar är mer vikta åt besök på mvc, kurser, träning, kompisar och allmänt fixande hemma. Ett par dagar innan jul åker jag till Solna till min kära familj och ska bara koppla av under en vecka. Äta gott och sova gott. Fast det beror helt på vilken sängplats jag får. Är det den där mjuka sängen som gör att jag sover som ett C, fast på rygg, ja då kommer jag åka hem efter två dagar.

Så då vet ni, ge mig en bra sängplats!

Kommentarer
Postat av: Syster

Vilket krav. Träffa din gamla mor och dina kära underbara syskon eller sova på en mjuk säng. Vad väger mest? ;)

2007-12-05 @ 15:05:35
Postat av: BigB.

Troligtvis väger Tobbe mest *asg*

Postat av: Hilda

Din bortskämda unge.

2007-12-05 @ 18:31:49
Postat av: Nova

Jag skulle gärna vilja ha kvällar till det. Hellre än jobb som jag gör. Vilket slit det är så här års....

2007-12-05 @ 20:51:21
URL: http://thingsonmymind.blogg.se
Postat av: Tobbe

Syster; En bra säng väger nog mest... ;)

BigB: Käften på dig! =)

Hilda; Varför använder du inte ditt riktiga namn istället, Jonas?

Nova; Snart är det över......

2007-12-05 @ 23:28:53
Postat av: J

Fan nu avslöjade du mig.

2007-12-06 @ 09:20:40
Postat av: tina

Är borta från den 18 dec så vill du låna en säng på gullmarsplan så finns det en! *haha*

2007-12-06 @ 22:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback