Stress stress stress

Sanslös dag.

Kvar på jobbet efter att ha fixat det sista och helt slut efter alla frågor, fixande, diskuterande, konflikthanterande och utan kaffe. Så ska man in till stan nu för att fixa en julklapp inför kvällens julklappsbyte och det är dessutom hemma hos oss. Som tur är, hann vi fixa det mesta hemma igår, så egentligen behövs det bara ses till att kaffe finns när de kommer.

Förhoppningsvis hinner man repa lite repliker ikväll. Har tagit på mig att vara sufflör. Får man en flackande blick på scenen, så ska jag så diskret som möjligt rädda denne person. Men jag är tämligen säker på att alla kommer att fixa det här galant.

Imorgon, kl 6.45, ska jag vara på jobbet. Lita på att jag kommer behöva kopiösa mängder kaffe....

Kommentarer
Postat av: Nova

Sänder över en termos!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback