Nyårsplaner

Det har varit lite fram och tillbaka hur jag och min sambo ska fira nyår. Ute? Hemma? Utomlands?Källaren? Sådär några olika alternativ.

Det var tänkt från början att vi skulle på restaurang som en vän hade anordnat, men vid närmare eftertanke så hoppade vi ur och har det trevligt hemma istället. Trerättersmiddag, champagne för mig och pommac för henne. Hon fick en magnumflaska, så det skulle kännas lite festligt för henne också. Jag tyckte en Champis på PET-flaska räckte, men fick alltså punga ut 40 kronor för lite läskeblask. 

Klädkoden är morning casual, vilket innebär mysbyxor och t-shirt som man inte använder bland folk utanför lägenheten.


Kommentarer
Postat av: Nova

Gött änna att fira sådär jö.:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback