När man måste avstå livsviktiga ting

Full rulle och det är så mycket att jag måste göra avkall på en av mina heligaste - träningen. Har verkligen inte tid och det är så mycket som ska hinnas med innan jag åker iväg på fredag. Jag hann inte ens dricka kaffe på hela eftermiddagen och är det riktigt illa.

Ska börja fixa lite inför morgondagen, då grabbarna kommer hit på besök för att dela ut julklappar. En av dem har anordnat ett system som ska bestämma turordningen för julklappseutdelningen. Trots mina 190 högskolepoäng fattar jag inte reglerna, så lekledaren får ta med sig Whiteboard, pekpinne och en powerpointpresentation för att förklara pedagogiskt så att jag fattar.

Nu ska vi städa lyan och fixa nåt gott att tugga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback