Mycket kaffe var det

Efter att ha firat sambons mammas födelsedag utanför Eskilstuna under lördagen, så åkte vi vidare på eftermiddagen till Stockholm för att fira min mammas födelsedag.

Det har druckits mycket kaffe kan jag säga.

På söndagsförmiddagen skulle vi åka hem, men stannade vid IKEA på Kungens kurva för att kolla lite saker därinne. Affären var stor. Riktig stor. Den fyllde våra behov med att köpa en måttsats och några saxar.

Vi hann inte ens se hälften, innan jag började bli rastlös och tittade på klockan hela tiden. Fotbollen skulle ju snart börja. Dock hann vi lämna IKEA i tid, för bara en dryg timme senare rånades en kassa där. I ilfart åkte vi hem till Örebro och några minuters missande fick jag stå ut med när vi äntligen kom hem. Fast det gick ju som det gick.

Istället får jag blicka framåt. Tre dagar kvar till avslutningen, fyra dagar kvar till minisemestern och fem dagar kvar tills jag återvänder till Stockholm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback