Julklappsförslag

Återigen en späckad dag. Avslutade med möten och nu ska jag iväg för att bege mig till träningen. Ett stenhårt, så att jag går som en gammal gubbe sen. Ikväll blir det softa av för att samla kraft inför helgen och nästa vecka som kommer att ta mycket energi i anspråk.

Jag har fortfarande inte köpt en enda julklapp. Det börjar stressa på en lite grann. Kanske kan man hinna med ett par stycken i helgen, men jag tvivlar. Iallafall så har jag tre klara i min tanke på vad jag ska köpa, men med de andra så står det helt still.

Funkar det fortfarande med såna där egengjorda presentcheckar? Lös in ett, så städar jag ditt rum. Typ. Kanske måste jag skriva in i det finstilta att checken gäller endast när jag är i samma stad. Och att jag måste vara i stan under minst tre dygn. Och man måste säga till mig en månad innan man löser in checken.

Jag gillar tanken!

Kommentarer
Postat av: Nova

Julklappar....hm....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback