Hinner inte träna när jag är ledig

Jag har sjukt svårt att träna när jag är ledig. Det handlar inte om att jag blir så lat att jag inte ens kan unna mig en timmes späkning, utan mer av att jag inte riktigt finner det rätta tillfället att träna.

När jag jobbar, så finns rutinerna där. Jag går upp, käkar frulle och åker iväg till jobbet. Där äter jag regelbundet och laddar mig således till ett hårt träningspass på eftermiddagen. Vilka tider har jag när jag är ledig? Tja, först går jag upp efter att sambon säger till att kaffet är klart. Till det äter jag tre-fyra mackor. Jag slöar fram till eftermiddagen tills magen säger ifrån och jag rör ihop nåt från kylskåpet och frysen. Därefter fixar jag några ärenden och sen är det kväll och middag.

Jag menar, när ska jag hinna få in ett träningspass där?!?

Jag behöver jobba, då hinner jag träna och ladda mig inför papparollen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback