Att man aldrig ska lära sig!

Så tyst och lugnt det är här när eleverna har slutat för terminen. Kollegerna svänger förbi. Vi pratar om saker som måste fixas färdigt innan vi stänger för det här året. Men det känns inte stressigt. Inga lektioner att tänka på eller att planera till. Nåja, jag fuskar lite med att grovplanera för första veckan iallafall.

Snart ska vi iväg till Stora hotellet för att käka julbord. Har värmt upp magen med att inte äta någon förmiddagsfika. Men det blir väl som vanligt, jag tycker så mycket om kallrätterna så jag äter mig mätt på dem och orkar inte ens se åt varmrätterna. Sen klagar jag över att man alltid blir så fort mätt på julbord och att jag aldrig lär mig.

Jag vet till och med innan att jag inte kommer att lära mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback