Utsikter från en fransk balkong

Tycker inte att gå upp klockan halv elva - elva är nog. Nu tar jag kontemplationskaffe och tittar ut från min franska balkong. Jag ser;

* Mulet, mulet, mulet. Det här är alltså den svenska sommaren. Nu hör man ingenting om klimatförändringar och varmare planet. Folk skulle väl inte riktigt ta åt sig just nu.


* Papaya Livs har tagit in sina skurna vattenmeloner. Ett tydligt tecken att hösten är på inkommande. 


* Min cykel är kvar. Även Urban som ingen bryr sig om. Ska testa hur länge en herrelös cykel mitt i stan kan vara kvar.


* Inte så mycket mer iögonfallande. En vanlig tråkig torsdag, rätt och slätt.

Kommentarer
Postat av: BigB.

Vad filosofisk vår käre T har blivit numera...

Postat av: Tobbe

Blir så när man inte har så mycket att göra..... :)

2007-08-02 @ 15:49:23
Postat av: Johansson

Ids ringa mig det går inte, nänä....

2007-08-02 @ 17:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback