Tråkigt..... Härligt!!

Jag tycker om att ha tråkigt. Dessa dagar då man inte har så mycket på agendan är inte många och jag passar på att njuta lite extra av dem. För snart kommer det en tid då man inte har så många minuter till övers för lite tråkdagar.


Rättare sagt om 10 dagar ungefär för då tar min semester slut och det blir återigen en hösttermin då dagarna blir kortare och mörkare. Då är det full rulle från sju på morgonen till klockan nio på kvällen. Och därmed inte så mycket kvar till tråkiga dagar.

Vad gör man när man har tråkigt då? Tittar på tv, läser böcker, dricka kaffe, träna, äta mat, diska, städa eller bara kopplar av. Det finns massor med saker att göra när man har tråkigt!

Därför passar jag på att ha lite extra tråkigt den här veckan som är kvar.


Kommentarer
Postat av: Johansson

Vad ska du göra mellan kl två då du slutar och nio på kvällen?
Blogga ännu mer?...;)

2007-08-03 @ 17:25:21
Postat av: BigB.

Umgås med nära o kära antar väl vi att han ska =)
Att jobba kan vara jäkligt jobbigt Mr. Johansson!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback