Så som det ska vara och arbetsstol/-ar

Det tog tre arbetsdagar här för mitt städade skrivbord att återigen bli totalt överbelamrad med papper, böcker och anteckningslappar. Precis som det ska vara. Sprider lite saker, så att det ser ut som att jag har mycket att göra.

Bytt arbetsstol också. I fjol missade jag de fina stolarna, men den här gången var jag snabbt framme. En stol utan armstöd, så att den kan gå ordentligt in under bordet och inte krockar med bordskanten. Men det bästa är att man kan luta med stolen bakåt ordentligt och då kunna filosofera med sig själv med en kopp kaffe som sällskap.

Fast å andra sidan var en annan stol lite bekvämare att sitta i. Jag kunde inte bestämma mig, så jag tog båda. Ifall någon elev vill komma och prata, så måste ju den också ha en stol att sitta på. Bara det att jag bestämmer vilken stol jag vill sitta för dagen.

Kommentarer
Postat av: Madzia

*skrattar*
då är det väl inte så pass dumt att återvända till jobbet om du lyckades få en/två av de "finare" stolarna va?! :P

2007-08-17 @ 20:22:51
Postat av: Anna

Ville bara säga att jag gillar din blogg rejält.. Helskön blogg helt enkelt... Trevlig helg...// Anna

2007-08-18 @ 19:02:49
Postat av: Tobbe

M; Nej, det underlättar förstås. Fast jag inväntar sovmorgon och extra ledighet - då ska du få se på jubel!
A; Tack! Komplimanger värmer alltid. Trevlig helg du med!

2007-08-18 @ 23:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback