Lampjävel

I materialrummet, där jag hämtar läroböcker och kopierar massor, är det inte anpassat för medelsnittslånga människor som jag. In till hyllplanen för engelskaböckerna så höjs golvplanen med en decimeter och på taket går det en bjälke längs med och har en avlång lysrörslampa på. Det har hänt mer än en gång att jag slår huvudet på lampan och uttrycker min åsikt om det.

*klonk*

Men för i helvete!!

Samtidigt ger jag andra lärare, speciellt lite äldre kvinnliga som chockats av både den plötsliga svadan och innehållet i språket. De hämtar andan och säger; men Tobias vad du skräms!

Jag gnuggar med handen på huvudet där jag slog mig, mumlar fram en ursäkt och tänker att jag måste se upp för lampan.

Några veckor senare.

*klonk*

Men vad fan!!!!


Tobias!!!


Kommentarer
Postat av: J

Men kontakta skyddsombudet för så kan det ju inte vara. E ju livsfarligt. Man ska väl inte behöva ha hjälm på sig. :)

2007-08-28 @ 09:47:33
Postat av: BigB.

*skrattar*

Postat av: Johansson

J:s citatbok blir bara tjockare och tjockare...

2007-08-28 @ 17:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback