Tre fjärdedelar av skivorna sålda

Min rensning av det förflutna fortsätter. Åkte med en last cd-skivor till en affär som köper och säljer sådana. Lämnade över ungefär 40 skivor som han fick ögna genom och återkomma. Passade på att köpa några lådor på Clas Ohlsson för att katalogisera filmer och skivor.

Efter en timme fick jag återkomma och han hade tagit in ungefär tre fjärdedelar av skivorna och var beredd på att lägga ut 750 kronor för det. Taget för mig och de resterande skivorna fick jag ta tillbaka. Sålde en skiva för 35 kronor till P som fick en till skiva som tack för besväret. Sitter och funderar på vad jag ska göra med resetn. Lägga ut på Tradera eller? Finns det verkligen någon därute i Sverige som vill köpa Manic Street Preachers? Är det någon som överhuvudtaget ens kommer ihåg dem? 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lägg en lista på bloggen. Först till kvarn. Kanske jag kan byta mot några av mina pojkbandsskivor jag av ngn anledning har köpt...bad boys inc. kanske kunde vara ngt, eller varför inte let loose, crash test dummies eller fool's garden? :o)

2007-04-04 @ 14:32:13
Postat av: oscarH

kör en frågesportstävling på temat "ung och arg" nästa gång du har fest och låt första pris vara skivorna. lägg till en flaska med nåt drickbart och personen som vann kanske till och med tar med sig skivorna :)

2007-04-04 @ 14:42:39
Postat av: J

Jag behöver ju utöka min enorma Skivsamling här hemma.:)

2007-04-04 @ 16:29:01
Postat av: BigB.

Ossies förslag lät kul! Men kom ihåg bara att låta grabben vinna :P
Annars kan du ju slänga upp en lista härinne, precis som Joh. skrev...

Postat av: Johanna

Haha, alla får med sig en påse hem ifrån 30-års-festen med en väl vald skiva som passar ens personlighet... ngt att fundera på... PS. Jag vill INTE ha Manic Street Preachers ;)

2007-04-05 @ 08:29:28
Postat av: Tobbe

Hmmm.... Bra idéer. Får se om jag gör verklighet av nån.... =)

2007-04-05 @ 15:47:12
URL: http://tobbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback