Till Stockholm för massera in gel

Ibland går det inte som man vill. Tränade stenhårt och försökte trycka en tung vikt snett uppåt. Då sa en muskel på ryggen ifrån och nu kan jag knappt vrida huvudet åt höger eller neråt. Har smort på massa värkgel, så nu får vi se hur det funkar.

Det är förresten jättesvårt att massera in gel på ryggen själv. Men det går med lite akrobatik och upphävande av fysikaliska lagar.

Sen bestämde jag mig alldeles nyligen att jag sticker över till Stockholm i några dagar. Möter upp sambon där i natt och sen tar vi det jättelugnt ett par dagar fjärran från dignande och osorterade bananlådor. Det blir bra så. Så kan hon ju också hjälpa mig att massera in lite gel på ryggen.

Kommentarer
Postat av: Johansson

Du kan ju alltid be J. Han gör det så gärna.;)

2007-04-08 @ 17:33:44
Postat av: BigB.

Tror han åker till Sthlm av 2 anledningar. Dels tjejen förstås! o dels AIK!! Fan vad pank jag e som inte ens kan åka dit *blää*

Postat av: J

Du e rolig Johansson. Det kan ju vem som helst göra.

2007-04-08 @ 18:54:22
Postat av: BigB.

Ja, hade du bett snällt hade nog även du fått göra det Herr Johansson ;)

2007-04-08 @ 22:51:27
URL: http://brantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback