Sälja bort mina gamla arga sidor

Fortsätter att vara driftig och har monterat ihop den andra byrån med god hjälp av P. Fast man fick förklara ett par saker väldigt tydligt för honom. Sen har jag lyckats sälja en cd-hylla. Ska rensa skivor och böcker rätt så kraftigt, så man får lite space här. Studentlitteratur som har stått orört sen jag gick ut från Lärarhögskolan och skivor som jag har slutat lyssnat för längesen. Jag är inte ung och arg mot etablissemanget längre. Nuförtiden är ju jag för fan en del av etablissemanget!

Så därför ryker Rage against the machine i säljkassen. Men Nirvana har jag inte hjärta att slänga bort. Den får vara kvar. Manic Street Preachers skiva lyssnade jag en gång. Jag somnade. Den får gå. Oasis stannar. Alla de senaste skivorna jag har köpt får stanna. Min hårdrockarperiod får nog ryka.

Så det är mitt mål ikväll plus fixa med kläderna. Har lovat sambon halva garderoben, så det blir en hel del sorterande i byrån.

Kommentarer
Postat av: Jacob

Tips: rippa över skivorna till datorn så har du dem kvar och ingen plats tar det.

2007-04-02 @ 19:06:37
Postat av: BigB.

Hummm, har du nån Metallica skiva så kan jag nog tänka mig att "ärva" den =)

Postat av: Tobbe

Jacob; Ja, de jag kan tänka mig behålla musiken, så gör jag nog det. Men några skivor vill jag behålla - skön känsla att hålla i dem bara.... =)

BigB; Metallica... Hmm, tror inte jag har nåt av dem.... Det var Guns'n'roses som gällde för mig... =)

2007-04-03 @ 13:07:44
URL: http://tobbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback