O'learys!

Gjorde debut på O'learys igår. I samband med matchen IFK Götlaborg mot AIK så tog vi en matbit innan. Tog en Caesarsallad, blev lite besviken över den. Alldeles för vattnig sås för att överhuvudtaget kallas för sås eller dressing. Första halvlek var en besvikelse. Götlaborg hade allt och gjorde således ett rättvist mål. sista kvarten spottade AIK upp sig och det var iallafall en jämn match.

I halvtid beställe jag Buffalo wings. Man är van från Paco´s att man får fyra-fem vingar, men jag vet inte hur många jag fick den här gången. Tappade räkningen- de tog aldrig slut! I andra halvleken tog AIK över matchen och en rättvis kvittering kom när jag hade en stor tugga i munnen som av naturliga skäl föll ut när jag vrålade för kvitteringen. Sista 20 minuterna var nervösa och när AIK gjorde mål i slutminuterna skrek jag som besatt så jag är jättehes idag. Kom på att jag betedde mig nästan som hemma när jag var på O'learys. Men det var många som gjorde, så det var inte så speciellt utpekande mot mig.

O'learys var ok. Maten är fortfarande inte prisvärd, men det är ju inte därför man går dit. Upplevelsen och ölen gör sitt. Det blir nog ett naturligt hak för mig framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback