Old times students och köpförbudsvarning...

Ännu en farfylld dag med massor av besök som innehöll allt från provsmakning av amerikanska brownies till att se en grotesk stor tjur.

Det roligaste har ändå varit att se sina före detta elever. Alla har varit väldigt trevliga och man får roliga pratstunder med dem.

Idag har jag även hunnit med att köpa ännu mera drycker till festen. Tur att det inte var samma person som satt vid kassan idag, annars hade man nog blivit stämplad och fått köpförbud vid det här laget. Den här gången löste jag mitt logistiska problem med att ta en rullväska som jag pulade ner två plattor öl i. Det gick så bra att använda den, så jag passade på att köpa två lådvin när jag ändå var där.

Imorgon är det dags att köpa käk inför festen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback