Och så kör vi igen

Tillbaks till vardagen. Som vanligt börjar jag med en kopp kaffe innan det rusar iväg. Fick nyligen veta att jag ska vikariera för en lektion teknik. Teknik. Inte mitt starka område kan jag säga, men får göra det bästa av situationen. Kanske kan man skryta med att jag var en hejare på att bygga lego när jag var liten?

Ett plus är iallafall att det är en kort vecka. Bara tre dagar innan det är helg. Å andra sidan ska jag jobba hela helgen. Föreningen, som jag är verksam i, ska ha årsmöte och jag ska vara delanasvarig, vilket betyder långa dagar och få sömntimmar. Bara att tugga sig genom det. Det kan ju inte bli värre än att jag faller platt ner helt slutkört.

Det kommer att gå fort nu fram till sommaren. Det är få hela veckor, utan det är småledigheter där och där, samt olika happenings som tar mycket tid. Att försöka få en strukturell undervisning av detta är, som vanligt, att hoppas på en mirakel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback