Lugn helg vill jag ha

Snart är den här arbetsveckan över. Har inte hittat den brinnande motivationen den här veckan. Jag lägger all skuld på senaste helgen som tog nästan all energi och jag då inte fick chansen att ladda om.

Den som kommer ska jag ägna mig åt rekreation. Bio ikväll, troligtvis, jag vill se filmen 300. Jag vet att jag kommer bli störd av filmens budskap - stora ariska greker som vinner mot onda svartmuskiga perser - men å andra sidan så är det en film och inte en historiavisning. Dessutom är filmen baserad på Frank Millers serie. Frank Miller som stod bakom Sin City, som jag personligen tycker är en av dem bästa filmer jag sett inom den estetiska genren.

Lördag är det fotboll. Fotboll hela dagen. Perfekt för en som jag. Kunna sitta och dissa taktikvalen, hylla individuella prestationer, bita på naglarna när det blir ofantligt spännande.

Söndag ska jag nog tvätta och städa lite hemma. Börja förbereda inför nästa helg som kommer innehålla mycket.

Jag säger en lugn helg, men det innehåller en hel del ändå.

Kommentarer
Postat av: C

Det är bra...städa och tvätta nu så det är fint tills på fredag när jag kommer hem! =)

2007-04-21 @ 13:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback