Kroppen är bäng

Som alltid efter en intensiv helg, så har jag problem med att gå upp. Kroppen vägrar att ta till sig att larmet går på morgonen och ignorerar helt det faktum att se till att jag blir medveten om det. Så det har hänt mer än en gång den här veckan jag vaknar med chock och hjärtat i halsgropen när jag kollar klockan på morgonen och fylls med massa adrenalin på en gång.

Alltså, det här är inte bra för kroppen att man blir tokstressad direkt på morgonen, ändå vägrar den att säga till mig. Konstig varelse den där kroppen.

Det är skönt iallafall att det är torsdag. Inte så långt kvar till helgen så man kan sova ut lite och återfå normal status.

Min lilla fest till ära för att jag blir gubbe ska ske nästa vecka och nu är det verkligen dags att börja fixa allt. Har ett speciellt tema och fixat färdigt kläderna. Har bara slipsen kvar som jag velar vad jag ska ha. Nu måste jag fundera på mat och dryck. Vad ska jag ställa fram? De som kommer - hur mycket vill de äta? Som sagt, mycket att fundera på. Men det är ju en rolig sak att fundera på!

Kommentarer
Postat av: pepo

Gubbe? Våga inte säga så när jag är 30+!! :P

2007-04-19 @ 09:14:51
Postat av: Tobbe

Det är nog individuellt hur man ser på sig själv. Jag utgår bara hur jag täkte när jag var 18. 30 var ju skitgammalt och lika med pensionär... =)

2007-04-20 @ 09:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback