Det är du och jag, tejpen.....

Hyllan är uppsatt och fixad. Inga problem. Ser riktigt bra ut. Nu börjar det kännas att vi har fått lägenheten som vi ville ha den.

Har varit hos läkaren idag och kollat hur ärret har läkt. Han var nöjd och nu behöver jag inte tejpa igen ärret längre. Det ska bli skönt. Nu har det i och för sig gått så långt att man inte tänker på det, bar när det är dags att byta som man påminns om det. Men nu kan man leva som en normal hals. Fick dock strikta order att vara försiktig med solen i sommar. Jag får sola, men inte själva ärret  som måste tejpas över för att inte exponeras för solen och bli missfärgat. Så jag slipper inte tejpfan de närmaste månaderna heller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

desto bättre anledning att inte bara ligga där o steka sönder si själv o bli kräftröd eller? :P Äsch..använd hudfärgad tjep så blir de bra ska du se! ingen bryr sig ändå... :P

Postat av: Tobbe

Ja, blir man kräftröd som du så skulle jag också akta mig för solen. =) Men jag har den genetiska turen att bli brun av solen, så det oroar inte mig så mycket. :P Mest bara att man ska KOMMA IHÅG det hela tiden - kommer garanterat att glömma det ett par gånger och få panik..... =)

2007-04-13 @ 11:14:59
Postat av: josefin

Det finns ju osynliga tejp också..

2007-04-13 @ 14:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback