Bra att vara ung och flexibel

En god natts sömn gör att man är mer på tå idag.

Helgen har varit, som sagt, väldigt intensivt och många av våra förslag gick genom. Trots att vårt största och omvälvande förslag röstade ner och jag blev smått förbannad över det, så har jag lugnat ner mig med några dagars betänketid. Man kan inte få genom allt och man får respektera att det finns bakåtsträvare och maktgalna människor - men jag är inte bitter alls!

Blev väldigt fint avtackad av ordföranden tillika gode vännen M som gav mig en kaffeburk med orden att den var tillräcklig feminin för att accepteras av sambon. Det verkar vara så att det är så man måste tänka när man ger mig presenter.

Nu är det mer normal vardag och det tackar jag för. Fortfarande är det tusen saker som ska göras den här veckan och det ger vissa missar i informationen. Jag och min kollega som samansvarar för en klass hade inte riktigt kollat upp varandra som skulle se till att klassen skulle stöldmärka sin mobiltelefoner, som alla klasser i Örebro har blivit erbjudna om. Efter lite spring och snabbt konfererande tog jag på mig att ta klassen dit. Samt bestämde vi kolleger att vi måste bättra på oss gällande saminfo och ansvar, men som han sa - det är inte så farligt, vi är unga och flexibla!


Man får nog tänka så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback