Tobbe med gluggen

Var hos tandläkaren i morse. Dags att putsa lite tänder tyckte hon. Då får man väl ställa upp då. Men fortfarande inga hål. Det borde inte vara sport att inte ha hål i dagens supertandborst och kräm-Sverige. Det räcker väl numera att bara se till att tänderna får sin dagliga genomgång. Resten sköter tandborsten och tandkrämen hand om.

Däremot har jag fått en ny tid. Hon gillade inte mitt lilla hål längst upp mellan framtänderna. Det gör inte jag heller, så där var vi överens. Vi diskuterade lite fram och tillbaka och bestämde för att ta fixa till det där. Det innebär med största sannolikhet att framtida Tobbe kommer ha en liten glugg. Så då vet ni det. När ni pratar om mig och man inte riktigt kan placera mig, säg bara "Tobbe med gluggen". Då fattar folk.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker du att tandläkarbesöket är ångestframkallande? Eller är det bara jag?

Bli av med glugg = räls?

2006-09-05 @ 10:14:10
Postat av: Tobbe

Så trevligt är det inte med fyra händer i min mun. Men det är inte så att jag har ångest inför besöket. Tycker bara att det är mest otrevligt under. Men nånting som måste göras. Lika "tråkigt viktigt" som diska och städa.... =)

Räls? Näee, plastfyllning... Typ.

2006-09-05 @ 14:31:48
Postat av: Johanna

You'll see... *MUHAHAHA* :)

2006-09-05 @ 15:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback