Skithänder ända in i kaklet

Festen i fredags var trevligare än vad jag trodde. Det började inget bra tidigare. Direkt efter jobbet mötte jag tjejen inne i stan för att hitta nån present. Både hon och jag var griniga och trötta efter arbetsveckan. Vi gick mest muttrandes, försökte hitta en present och kläder till ikväll. När vi väl hittade en present gav vi upp med kläderna. Nånting kunde man väl hitta längst inne i garderoben.

Med lite fräscha kläder, lite grundning hemma och taxi till festlokalen så höjdes humöret en bit. Många bekanta på festen, lite välkomstdrink och god mat höjde humöret extra. Så pass att man stannade kvar fram till två på natten.

Igår slappade jag hela dagen. Åt kyckling, pommes och bearnaisesås. Gott. På kvällen skulle tjejen jobba och jag hängde med grabbarna hemma hos M. Köpa mat. Kött, pommes och bearnaisesås. Lite enahanda, men det är ju så gott! Kollade på fotbollen. De andra trodde en lätt seger. Jag var mer på om krampaktigt spel och 1-0-vinst. Så rätt jag hade.

Vi avslutade kvällen med poker. Jag hade skithänder hela kvällen och höll på att åka ut. Sen hade jag fortfarande skithände, men vann på dem viktiga flopparna. Tror att jag vann varenda all-in jag gick med på. Till sist stod jag som segrare. Förvånande faktiskt. Men lite extrapengar i fickan tackar man inte nej till.

Nu ska jag bara slappa. Ikväll måste jag läsa in lite arbetsmaterial och planera om ideologier. Kul på en söndag.

Kommentarer
Postat av: J

Ja det var nog din tur o vinna för en gångs skull. Hade bara skithänder jag.

2006-09-03 @ 14:15:22
Postat av: Tobbe

Vinna för en gångs skull? =)

Att vinna två av dem tre senaste liknar inte den bilden.....

2006-09-03 @ 19:33:13
Postat av: BigB.

Eller hur J! Bara skithänder... *ironi*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback