Saker som man inte kan vara utan

Hann snabbt handla en födelsedagspresent till P. En sak som han inte visste innan han fick den att den skulle underlätta hans liv något oerhört. En datordammsugare. Mina kompisar borde vara oerhört tacksamma för att ha mig som kompis.

Efter ett par omgångar Blokus (etta, tvåa) hos P, så cyklade jag hem. Eller jag gick med B och ledde cykeln hem. Se där, ännu en kompisbragd. Hann med att diska och kolla på Efterlyst. Blir så jävla förbannad över alla idioter som jagar och våldför sig på kvinnor. Det är ens flickvän, syster och väninnor som riskerar sin frid när de går ut.

Nu lugnar vi ner oss lite.

Ska nog lägga mig snart. En intensiv vecka börjar ta ut sin rätt. Imorgon ska en klass ha prov om första världskriget.  Ska prova ett nytt grepp som förhör. Det ska bli spännande att se vad det ger för resultat. Blir det bra så ger det kredd till eleverna, blir det dåligt så tar jag på mig skulden. Det är alltså en Win-Win-situation för eleverna. Jag är alltså inte bara en bra kompis, utan en sjuhelsikes till lärare!

Kommentarer
Postat av: Wergeland

Väldigt tacksam är jag, väldigt.....

....

2006-09-28 @ 22:31:29
Postat av: Tobbe

Ja! Ja! Jag känner din glädje!!!!!

2006-09-28 @ 22:36:17
Postat av: oscarH

alltså. du är bra. Du håller på konstiga lag men. du är bra.

2006-09-28 @ 23:00:36
Postat av: Madzia

Glad över att du hetsar dig över "idiotsamhället", dvs de som är idioter o kastar sig över alla kvinnor m.fl. ! =) Seriöst menat... :P

2006-09-28 @ 23:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback