Manager av väldsklass

Igår var det en konstig fotbollsdag.

Först stortorskade Liverpool mot Everton med 3-0. Vad händer? Inledningen har verkligen varit ojämn och nu tappar man mark direkt mot Chelsea och Manchester United. Dubbelsuck. Blir väl att kämpa om en Champions league-plats som vanligt.

Det hade ju gått mycket bättre om JAG hade varit manager. Iallafall om man ska bedöma mina framgångar på dataspelet Football manager. Tog över liverpool och det här är min facit.

Första året; Vann Premier league.

Andra året; Vann FA-cupen

Tredje året; Vann Premier League, Champions League, FA-cupen, Ligacupen. En kvadruppel!

Fjärde året; Vann Premier Leaugue, Världsklubbsmästerskapet, FA-cupen. En dubbel.

Femte året; Vann Premier League, FA-cupen. En dubbel.(Gäsp..)

Jag har värvat Zlatan, Totti, Julió Baptista, Juan, Ledley King, Phillip Lahm och massa kvalitetsspelare.

Hade jag varit manager på riktigt, så hade ju jag varit helgonförklarad i Liverpool.....

Återigen till verkligheten.

Sen klarade AIK av en pinne mot Elsborg borta. Jävligt bra. Trodde det skulle bli tufft. Det blev det också, men vi höll emot.  Det är fortfarande tufft matcprogram kvar, speciellt med två derbyn på raken. Men än så länge går det bra.

Sitter här och ska börja packa. Sen hemåt till Stockholm för att förbereda begravningen. Kommer bli jobbigt och överväldigande. Men på nåt sätt ska jag ta mig an det här.

Måste...

Kommentarer
Postat av: BigB.

Eller som jag med AIK, häftigt värre att få värva världsspelare till lilla gnaget och bli rankad 1a i europa för klubblag =D
Häftigt med verkligaallsvenskan, klarar vi det tror du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback