Jävligaste lektionen någonsin

Jag har haft många jävliga lektioner. Ignoranta elever, dåligt förberedda lektioner som utvecklade till kaos och elände, regelrätta slagsmål elever sinsemellan (vad trodde ni?), kastade stolar och böcker, förolämpningar och oförskämdheter.

Men ingen, ingen har varit så jävlig som idag.

En SO-lektion. Eleverna är i datasalen för att jobba med sina forskningar om riksdagspartierna. En elev frågar om man får ha musik på. Javisst, svarar jag - grymt oförstående om vad skulle vänta.

Boten Anna på repeat.

I.

En.

Timme.

Jag är själv förvånad över att jag klarade mig genom detta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gymnasiet regerar!

/M

2006-09-06 @ 15:09:35
Postat av: Johanna

Det är ju tur att förkylningar gör hörseln ännu sämre än vad den redan är ;)

2006-09-06 @ 15:23:40
Postat av: BigB.

vet inte om jag hört den, men antar att jag är glad för det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback