I förkylningens kalla grepp

De två sista timmarna har det hänt något konstigt med mig. Känner mig hängig, frusen, har en begynnande halsont och är allmän risig. Jaja, det vore väl alltför otroligt att man själv skulle klara sig genom dessa förkylningstider. Jag har inte tid att vara sjuk, så nu åker jag hem och preparerar mig för att mota förkylningen så mycket jag kan. Sängläge, en tjock filt  och massor av C-vitamin. Det är min huskur. Funkar kanske den inte alltid gör, men fan mycket skönare än att svälja mediciner eller stoppa upp en vitlök i näsan.

Kommentarer
Postat av: J

Krya på dig!

kram

2006-09-05 @ 17:11:54
Postat av: Johanna

Det var så jag kände mig i fredags... är fortfarande hemma och det är tisdag... blir alltid så positiv när jag är rastlös :/ Krya på dig, bra att c-vitamin chocka :)

2006-09-05 @ 17:53:16
Postat av: elon

Var det därför du inte öppnade dörren igår vid niotiden?...:)

2006-09-06 @ 00:19:11
Postat av: BigB.

Har också fått halsont, isch, jag som nyss varit sjuk ju :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback