G minus 28 minuter

Om en knapp haltimme ska jag installera mig hos tandläkaren för att trixa till mina framtänder. Lite pirrigt är det, men det ska nog gå bra. Man börjar förlika sig med tanken på en gluggig Tobbe.

Annars har dagen fortlöpt bra. Gått genom första världskriget med en klass och med en annan har vi diskuterat hur man började använda odlingsväxter och tamdjur för 10 000 år sen. Sånt här tycker jag är jävligt kul, men det är svårt att överföra min glädje till eleverna. Än har jag inte gett upp! Jag kämpar på. Annars räcker det med att hota med betygen.....

Kommentarer
Postat av: Johanna

räls på framtänderna? Men vadå?! Ska du få glugg, eller ska du tabort glugg? Fattar inte!

2006-09-21 @ 15:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback