En röd och skrynklig sak

Några timmar kvar på jobbet - skönt! Mitt nya förhörsgrepp gick sisådär. De var väl inte vana vid stuket, men de gav ändå ett postivt gensvar till det. De tycker säkert att det är roligt med lite nya grepp.

Annars har jag tagit avsked av en kollega som nu ska hem och vänta på att föda barn. Jag har skojat med henne under hennes graviditet som en motvikt till alla andra kvinnliga kolleger som måste berätta om sina upplevelser av förlossningar och barnuppfostran.

Sa att när hon kommer tillbaka och ska visa upp sin unge, så ska jag säga att den är söt och verkligen försöka mena det.

Allvarligt, om man är några veckor gammal så är man inte riktigt i topptrim som modell. Röd och skrynklig är vad den är. Men man vet ju att den kommer igen om en månad eller så, då kan man nog bjuda till med ett åååååh......

Kommentarer
Postat av: Wergeland

Du kommer bli likadan, och visa 100 exakt likadana foton på din son/dotter, och säga att barnet är det vackraste du sett.

;)

2006-09-29 @ 14:04:32
Postat av: Tobbe

Förmodligen.

Och när det väl händer, så ska jag tracka dig med minst 200 bilder och tvinga dig att gulla med mitt framtida barn! ;)

2006-09-30 @ 12:37:25
Postat av: BigB.

fyfan, W du får stort ansvar i framtiden med andra ord :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback