Det närmar sig

Om sex dagar är det dags för begravning. Det har inte påverkat mig så mycket tidigare. Eller, självklart har det påverkat mig, men jag har haft distans till det. Det låg lite långt fram i tiden. Men nu närmar det sig. Jag börjar bli oroligare och grinigare. Jag blir mer lättstött och det känns nästan som att jag söker konflikter bara för att få ut lite aggression. På jobbet klarar jag av att hålla upp fasaden. Men det tar energi att hålla upp det i åtta timmar. Därefter orkar jag inte. Jag drar mig hemåt och låter mig själv vara i fred. Det ska inte behöva drabba någon annan än mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du vet väl, att det är bland annat detta du har dina vänner till...

2006-09-07 @ 20:21:02
Postat av: Tobbe

Jag vet det. Det går lite fram och tillbaka.

2006-09-07 @ 22:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback