Back home

Skönt att vara hemma igen. Förmiddagen var lite ofokuserat från min sida. Jag ville bara hem. Nu är jag det och ska koppla av.

Jag började tveka idag om jag verkligen hinner med det här projektet också. Det var mycket mer än vad jag trodde. Så jag sa som det var och innan jag tar beslut så måste jag snacka lite med chefen om hur min tidsfördelning ska vara. Blir det så att jag ska satsa på det här - då kommer det ta mycket tid av mig. Dessutom har jag SAS (den där konferensen) och antimobbinggruppen.

Det slår liksom lite fel om det drabbar kärnpunkten av det man sysslar med på jobbet, nämligen undervisningen. Jag gillar inte att lämna över massa lektioner till vikarier och därmed tappa greppet om hur undervisningen rullar. Inget bra intryck man ger om man ständigt frågar "Ok, vad har ni gjort under tiden jag har varit borta?" när man träffar eleverna.

Näe, släpper det nu och fokuserar på att koppla av. På måndag kan jag ta det där...

Kommentarer
Postat av: BigB.

Välkommen hem!

Postat av: Tobbe

Tack!

2006-09-16 @ 13:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback