1 timme och 32 minuter.

Föräldramötet igår gick inte riktigt som jag trodde det skulle gå. Inte värre eller bättre, bara annorlunda. Annars så ser jag ljuset. Alltså fredagseftermiddagen då.

Det höll på lite längre än vad jag trodde. Jag måste sluta tro en massa saker. Kom hem vid halv tio-tiden. Den här veckan har jag och tjejen knappt träffat varandra. Från måndag till idag så har vi setts sammanlagt, ptja, två minuter i tisdags och igår kom hon över och åt middag med mig i..., 1,5 timme ungefär.. Vi har alltså setts sammanlagt 1 timme och 32 minuter den här veckan. Och idag lär vi inte heller hinna ses. Födelsedagsfika hos en kompis. Han fyller 34 år. Man kanske ska ge en sorgkrans?

Kommentarer
Postat av: J

Du, han fyller 33 år och inget annat. :)

2006-09-28 @ 08:52:15
Postat av: Tobbe

Jaha. Men då är det inte lika illa.... ;)

2006-09-28 @ 09:20:40
Postat av: BigB.

Han blir ju bara 33!!!
Men det har ni ju redan sagt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback