Vikter förändras...

Kom hem från träningen nyss och är lite konfunderad..

Är det bara jag eller visst är det så att vikterna har blivit tyngre än för ett halvår sen?

Nåväl, har bestämt vad det blir för mat. Tjejen kommer också att vara mycket i köket eftersom hon ska baka bröd och bullar till försäljning. Då är det lika bra att, som Lagerbäck gör med riskminimering, att jag minimerar tiden i köket så mycket som möjligt. Jag slänger ihop en enkel och god Ceasarsallad. Blir bra som en fredagsmysmiddag.

Kommentarer
Postat av: BigB.

Antagligen du som blivit klenare, hur nu det är möjligt :P

Postat av: Anonym

Vad värst vad du har blivit svag då ;) Du får träna men ta det lugnt i början. Även om det kan vara svårt.

2006-10-13 @ 23:36:27
Postat av: ElinLeticia

Haha....det kan nog vara du...
Å andra sidan ska man ju inte vara helt säker. Någon mupp kanske varit där och bytt och gjort så att allt ska kännas jobbigare för dig? :)

2006-10-14 @ 11:35:46
URL: http://elinleticia.blogg.se
Postat av: Tobbe

Äh....

Tack för er support.... ;)

Jag tror nog att det handlar om jag tränar på ett mycket tuffare gym där 10 kilo egentligen är 15.... =)

2006-10-14 @ 11:38:42
Postat av: BigB.

Nu kom jag på det! På vanligt gym är det verkligen 20Kg när det är 20Kg, på "fria vikter gym" lägger man på 20Kg på en stång som redan väger 5Kg + att du måste balansera det hela, så du har antagligen inte blivit svagare =)

2006-10-15 @ 11:20:07
URL: http://brantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback